Sedikit masa lagi 11/08/2008 10:05:00 PM

Begitu lama rasanya saya tak berkesempatan untuk "benar-benar menulis" di blog ini. Banyak yang perlu diselesaikan dalam masa sebulan kebelakangan ni. Semuanya tentang projek tahun akhir yang begitu banyak "cengkadak"nya.Sedikit masa lagi, insyaAllah semua ini akan berakhir.. dan saya akan punya lebih masa untuk menulis dan menyambung bacaan yang tergendala.. =)

Dan lepas ni, saya akan meninggalkan alam study dan memasuki alam pekerjaan pula. Kerjaa..??? ngeeee.. sebut tentang kerja.. saya mula terfikir tentang banyak perkara. Bagaimana agaknya perjalanan hidup yang akan saya lalui selepas ini ? Apakah cita-cita besar saya akan tercapai kelak..?? Hmm.. Sudah pasti banyak cabaran yang menanti, banyak halangan yang bakal dihadapi. Dan saya tahu saya hanya perlu melakukan satu benda, iaitu melakukan yang terbaik untuk mendapatkan yang terbaik. Semoga saya akan melaluinya dengan hati yang tenang
dan tabah.

Well, here are an inspiring quote untuk saya, dan untuk anda semua...

"Whatever you do, you need courage. Whatever course you decide upon, there is always someone to tell you that you are wrong, There are always difficulties arising that tempt you to believe your critics are right. To map out a course of action and follow it to an end requires some of the same courage that a soldier needs. Peace has its victories, but it takes brave men and women
to win them."

~Ralph Waldo Emerson


Till then,

1 comments:

Anonymous said...

gudluck... =)