Salam Aidilfitri.... 9/30/2008 06:26:00 AM


Salam Aidilfitri semua.. Esok kita semua akan menyambut Aidilfitri - hari yang mulia, hari yang menggembirakan semua. Saya sekarang telah berada di kampung. Sebab itu agak lama blog ini tak di update. Ini pun curi-curi melayari internet dirumah. walaupun internet connection begitu perlahan, hmm.. boleh la.. bersyukur aje dengan apa yang ade.. betul tak? =)


Sebentar lagi, hari ini akan menjadi hari yg sgt sibuk.. nak smbg mengemas rumah luar dan dalam, sesi buat kuih raye yg belum habis, dan tolong emak memasak untuk juadah hari esok... hmm.. such a busy day kan??

Saya percaya anda juga mcm saya.. almaklumlah.. esok raya.. kalau boleh, semua pun ingin kelihatan cantik dan sempurna. Harap puasa dan raya anda semua thn ini adalah lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya..


So, di kesempatan yang sedikit ni, saya memohon ampun dan maaf kepada teman-teman dan sesiapa yang mengenali saya, juga anda semua yang sudi membaca setiap warkah kata dari blog ini. Kiranya ada terkasar bahasa,tersalah menduga, atau tersilap kata yang tidak menyenangkan hati dan membuatkan anda terasa , maafkan saya, maafkan saya..insan kerdil hamba tuhan yang daif dan banyak melakukan kesalahan ini....

Dan, salam Aidilfitri...



p/s: And, to somebody yang selalu jauh.. , Selamat menyambut lebaran.. semoga berbahagia selalu..walau dimana berada di Aidilfitri ini.

2 comments:

mohad said...

kampungnya di mana tu...

Zaza Zafrina said...

kampung..?? Pahang la Ijad.. =)