Selamat Tahun Baru.. 2010 1/03/2010 06:26:00 PM

New Year : Harap2 jgn sambut je yang lebih, tapi dapatnye tidak.. ~


Huhu.. tak payah la daku ceritakan berapa lama dah diri ini tak berjaya mencoret apa2 komentar di blog nih. Setiap kali tulis pun mesti macam tu. Org yg nak baca pon dah tau dah mukaddimah ape yg bakal diwar2kan. hehe..





Sebenarnya sekarang ni sdg berada dalam keadaan sgt2... sibuk. SIBUK?? aku yg sengaja menyibukkan diri, atau aku mmg benar2 sibuk? aku pun tak tahu yang mana satu yg sebenar-benarnya. Habis tu dah kalau sibuk mcmna pulak boleh nak menulis kat sini arini..???.


semestinya terdetik soalan ni kat ati sape2 yg "ter"baca post ni. huhu..


Hmm.. entah. mungkin sbb willingness itu tinggi. maka aku berjaya mencoret serba sedikit kat sini. saja nak lepas gian.





Nnt la, inshaAllah akan ada next entry.. sprti sebelum2 ni. =P

2 comments:

agent G said...

di tengah ribut
emosi menyangkal hak rasional untuk berfikir..
bila air mata mengalir,
tertutup la pintu hati bahawa biduk dan pari sebenarnya di sisi
lemah manusia dan lelahnya manusia
masa untuk kita bersejenak seketika untuk mencari jalan pulang
ujian Tuhan memang membebankan
tapi tak pernah diujiNya melainkan kita mampu menanganinya...

Zaza Zafrina said...

Ditengah keributan,
rupanya masih ada sang biduk
dan sang pari
bergantungan di dada langit,
tak pernah hilang ditelan
ribut mengganas atau badai menggila
Alhamdulillah..
sangkaku tuhan tidak pedulikan diriku,
rupanya aku yang kabur pandangan
dari melihat nikmat Kasih SayangNya...