Books..books..books... ~haih 8/23/2008 06:58:00 PM

Khamis.Pagi-pagi lagi saya dah bersiap. Bas pukul 8.30 pg.JB-Seremban.Kemana?Destinasi adalah kerumah abang saya di Senawang.Sungguh rasa tak sabar menunggu kedatangan hari khamis.Bukan tak sabar menunggu peluang utk balik bercuti, tetapi tak sabar hendak membeli Garis-Garis Deja Vu - Novel yang telah saya sebutkan sebelum ini =)

Sampai saja di Terminal One Seremban, tak lengah saya mencari apa yang dimahukan. Bersama seorang kawan, hampir-hampir saya berputus asa mencarinya di sekitar situ. Akhirnya bertemu jua dengan novel yg kucari-cari di Popular Bookstore.Suka yang tidak terhingga..=p


Dan semalam, semasa ke Jusco bersama abang and his family, tiba2 ternampak MPH sale yg begitu menggoda.Aheh (haila cik zaza.. payah tul!) Haih.. susah btul nak elak dari godaan macam nih. Banyak kali saya berfikir-fikir utk membeli satu lagi buku atau tidak. Namun jawapannya tetap sama..!ngeee... pasti anda sudah tahu jwapannya kan? yep.. I got one more book frm MPH yesterday. BUku ape ye? Buku yg dah lame nak dibaca tapi belum berkesempatan. >>> Rich Dad Poor Dad.

huhu.. mujur saya masih punya banyk masa utk membaca ,memandangkan perjalanan saya masih jauh untuk ke Melaka dan Kuantan selepas ini. Jadi,ruang-ruang masa yg ada semasa dalam perjalanan nnt taklah sia-sia begitu saja..
Ehe.. let me finished them all first.. then baru leh bagi review...=) insyaAllah..

2 comments:

Faisal Admar said...

hehe tak sabar nak baca entry untuk RDPD dan GGDV :)

jarang dapat peluang baca entry tentang finance :)

Zaza Zafrina said...

erk... haha. tunggguuu... sy pon lom penah review finance nye book.. =p